HARVIA termo-higrométer
Leírás
HARVIA termo - higrométer
Vízszintes HARVIA termo-higrométer lekerekített végekkel. A megbízható mechanikus HARVIA termo-higrométerrel könnyedén ellenőrizheti a szauna hőmérsékletét és páratartalmát. A stílusos, klasszikus stílusú HARVIA termo-higrométer tökéletesen illeszkedik minden szauna kialakításába. Termékeik minősége, megbízhatósága és tartóssága fontos a finn HARVIA cég számára. Tehát a HARVIA termo-higrométerre 2 év garancia vonatkozik, így ebben az időszakban is be lehet jelenteni a váratlan meghibásodásokat.
A HARVIA termo-higrométer légmentes, biztonságos és ellenáll a magas hőmérsékletnek és páratartalomnak. Fából készült, így nagyon kényelmes szaunában használni. Ennek a hő-higrométernek a gyártása során betartották az ajánlásokat, így a páratartalom mérési tartománya 0-100%, a hőmérő 120 fok.
A HARVIA évek óta dolgozik a szaunatermékek területén, így megbízható és magas termékminőséget garantál. A HARVIA termo-higrométert versenytársaihoz képest az egyik legjobb minőségű terméknek tartják. Soha nem fog hibázni, ha ettől a cégtől vásárol termékeket.
A termo-higrométer az egyik legfontosabb szaunaberendezés. A higrométer a helyiség páratartalmának változásának mérésére és nyomon követésére szolgál, a hőmérő pedig meghatározza a hőmérsékletet. Mindkét eszköz egyszerűen szükséges, ha biztonságos és megfelelő mikroklímát szeretne a gőzfürdőben. A helyiség páratartalmát a hőmérsékletnek megfelelően kell szabályozni. A két eszköz szorosan összefügg, ezért a kettőt gyakran egyetlen eszközként értékesítik. Ez nagyon kényelmes, mivel kevesebb helyet foglal, és minden egy helyen van.
Milyen adatokat mutat a termo-higrométer, hogy biztonságos-e a gőzfürdő látogatása?
Amikor a szauna hőmérséklete körülbelül 100-110 fok, a páratartalom-mérőnek 35%-nál kisebb páratartalmat kell mutatnia. A gőzszaunában 60 fokos hőmérséklet mellett az optimális páratartalom 85%.
Termo-higrométer megfelelő felszerelése a szaunában
A legpontosabb leolvasás érdekében tanácsos a termo-higrométert körülbelül 1,6 méteres magasságban elhelyezni. Az ajtótól, a fűtőtesttől és az ablakoktól 1,5-2 méter távolságra szerelve optimális. Mivel a hideg és a hőforrások összekeverik a leolvasások pontosságát.
Ajánlott beltéri páratartalom és hőmérséklet:
Orosz szauna. Előnyösen a termo-higrométer körülbelül 75-85% páratartalmat és +60-70 fokos hőt mutat;
Törökfürdő (gőz). A termo-higrométernek 95-100% páratartalmat és + 70-100 fokos hőt kell mutatnia;
Szauna. Optimális, ha a termo-higrométer 25-35% páratartalmat és + 100-110 fokos hőt mutat;
Mosdó. A termo-higrométernek 90-100% páratartalmat és +30-40 fokos hőt kell mutatnia;
Társalgó. Javasoljuk, hogy a termo-higrométer leolvasása 30-60% páratartalom és +20-25 fok meleg legyen.
Megfelelő hőmérséklet és páratartalom mellett a szaunázási eljárások kellemesek és hasznosak lesznek a szervezet számára.
Technical specification
- Garancia (év) 2
- A gyártó ország Finnország
- Súly 0.4000
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.